ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ τους ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΥΣ (Ντοκιμαντέρ BBC)

Δείτε Ντοκιμαντέρ online στο greek documentaries:
BBC ntokimanterΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ τους ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΥΣ
Το << ακολουθώντας τους Δεινόσαυρους >> είναι η πρώτη φυσική ιστορία για την ζωή των δεινοσαύρων. Η σειρά αναπαράγει την εποχή όπου τα τεράστια ερπετά κυριαρχούσαν στον πλανήτη μας, τόσο φυσικά, που μας κάνει να πιστεύουμε οτι παρακολουθούμε πραγματικά τους δεινόσαυρους στο φυσικό τους περιβάλλον. Ένας μοναδικός συνδυασμός φυσικής ιστορίας, κορυφαίας ψηφιακής τεχνολογίας και τελευταίων επιστημονικών ανακαλύψεων φέρνει στο φως το μυστήριο αλλά και τη γοητεία μιας συναρπαστικής εποχής, με τον πιο ζωντανό και ρεαλιστικο τρόπο.





 ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ τους ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΥΣ
 Το Ντοκιμαντέρ αποτελείτε από 6 επεισόδια
 Παραγωγής: BBC
 Διάρκεια: 180 λεπτά (όλα τα επεισόδια)
 Υπότιτλοι: Ελληνικοί Ενσωματωμένοι
 Γλώσσα: Ελληνικά (μεταγλωττισμένο)


Επεισόδιο 1: Νέο Αίμα



Επεισόδιο 2: Ο Καιρός των Τιτάνων



Επεισόδιο 3: Ανελέητη Θάλασσα



Επεισόδιο 4: Ο Γίγαντας των Ουρανών



Επεισόδιο 5: Πνεύματα των Δασών και των Πάγων



Επεισόδιο 6: Ο Θάνατος μιας Δυναστείας


    Blogger Comment
    Facebook Comment

11 σχόλια:

  1. σουπερ ρε μαγκες μου φτιαξατε την μερα ειμαι λατρης των δεινοσαυρων!!!!!και αυτη η σειρα ειναι η αγαπιμενη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπραβο ειναι η αγαπημενη μου σειρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η καλύτερη σειρά όλων των εποχών... Τελος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. The best documentary I've ever seen and also please I want to see the ballad of the great Al Documentary from the series Following the DOKIMANDER dinosaurs from the BBC can you tell me where to find it? to see it online free I can't find it anywhere please. - - //: ( LANGUAGE GREECE) Το καλύτερο ντοκιμαντέρ που έχω δει ποτέ και επίσης παρακαλώ θέλω να δω την μπαλάντα του μεγάλου Αλ ντοκιμαντέρ από τη σειρά Ακολουθώντας τους δεινοσαύρους DOKIMANDER από το BBC μπορείτε να μου πείτε πού να το βρείτε; για να το δω δωρεάν στο διαδίκτυο δεν μπορώ να το βρω πουθενά παρακαλώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω σε DVD!!! Πως θα μπορούσα όμως να το ανεβάσω;

      Διαγραφή
    2. Και εγω το εχω και ξερω πως να το στειλω. Οποιος το θελει μπορει να μου πει σε απαντηση εδω .

      Διαγραφή
    3. Εχετε τα dvd που εδιναν τοτε οι εφημεριδες? Αν ναι αν γινεται να μου στειλετε θα το εκτιμουσα παρα πολυ.

      Διαγραφή
    4. Μπορεισ να τα ανεβασεισ καπου;

      Διαγραφή
  5. mpravo sas padia katapliktiko nokimander,kali sinexeia sta epomena!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα σας. Υπέροχη σειρά ντοκιμαντέρ!
    Μήπως θα μπορούσατε να ανεβάσετε και την σειρά που ακολούθησε, την «Ακολουθώντας τα προϊστορικά ζώα»; Ήταν και εκείνη υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
Copyright © 2013. Cosmos greek Documentaries | Ντοκιμαντέρ online - All Rights Reserved
Template Created by ThemeXpose | Published By Gooyaabi Templates